Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 16 Şubat 2026 14:23 Bu kitap için trajikomik öyküler dizisi demek istiyorum.Nüktedanlığını ve öykü yazma becerisini bir kez daha konuşturmuş yazar.Hayatta bir çok saçmalık var , kimisini çok ciddiye alıyoruz.Kendimizi de çok ciddiye alıyoruz.Bence okuyup biraz ara vermek iyi gelecek herkese.Teşekkürler Mustafa Karaçam.Seni tanıdığım için çok mutluyum .