Puan vermedi·200 syf.··
2026 9. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 16 Şubat 2026 14:23
Bu kitap için trajikomik öyküler dizisi demek istiyorum.Nüktedanlığını ve öykü yazma becerisini bir kez daha konuşturmuş yazar.Hayatta bir çok saçmalık var , kimisini çok ciddiye alıyoruz.Kendimizi de çok ciddiye alıyoruz.Bence okuyup biraz ara vermek iyi gelecek herkese.Teşekkürler Mustafa Karaçam.Seni tanıdığım için çok mutluyum .
Bir Kar TanesiMustafa Karaçam · 20262 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.