·560 syf.····Okunma: 05 Haziran 2026 21:21 “Canavarlar da hüzünlüdür ama bu, canavar oldukları gerçeğini değiştirmez.”
Yeni bir incelemeden daha herkese merhaba!
İlk okuduğumda ana karakterlerin ilişkisine sinir olduğum ve Luxuria’nın çok acımasız olduğunu düşündüğüm için yarım bıraktığım, sonrasında ikinci şansı verdiğim bir kitap oldu.
Başta Luxuria'nın vampirlere ve Sidra'ya karşı çok fazla acımasız olduğunu
düşünüyordum. Aslında hem ailesi vampir avcısı olduğundan hem de ona musallat olan ruhlardan dolayı acımasız olmak zorunda kalmış bir karakter.
Yanlış kişiye aşık olmak...Öldürmen gereken kişiye...
Kitapta mantıksız bulduğum pek bir şey yoktu. Sadece cadıların ilk altından etkilendiği söylenip sonrasında bakır denmesi mantıksız geldi.
İncelemem bu kadar, okuduysan teşekkür ederim(•‿•)