10 yıl önce babasının zoruyla bir adamı vurmak zorunda kalan Aurora italya'dan kaçmayı başarmıştır ve New York'ta kendine yeni bir hayat kurmuştur avukat olmuştur. Seneler sonra ağabeyi ondan yardım istediği için İtalya'ya geri döner yine babasının oyunuyla tuzağa düşürüldüğünü öğrenir.
Zorunlu evlilik kitabı kızımız tuzağa düştükten sonra mecburen kabul ediyor evliliği ağabeyi için. Aralarındaki nefret duygusu, şehvet, tutku bence güzel işlenmişti ama ben kitabı sevip sevmek arasında kararsız kaldım özellikle son sayfaları. Bana göre uzatmak için olan saçma sapan söylememe triplerini sevmiyorum kadının da maalesef bu huyu vardı. Erkeğe şey dedi;" seni yaşatmak için benden nefret etmeni göze aldım" Ula nasıl yaşayacak? Hani mafya ya adam sen de düşmanlasın, nasıl yaşamasını bekliyorsun? İki karakterin arasındaki çekim çok iyiydi ona lafım yok ama o son sayfalarda olanlar kesinlikle mantıksızdı hiçbir açıklaması yoktu. Ben kadının duygularını kabul ettikten sonra erkekle güç birliği yapmasını seviyorum, arkadan iş çeviren kadını okumayı sevmiyorum.