İlk kitaptan çok çok iyiydi.
Özellikle ilk yarısından sonra heyecanla okudum. Kitabın ilk yarısında çok fazla aksiyon olmuyor hatta biraz yavaş ilerliyor denebilir ama zamanla öğrendiğimiz ve bizi şaşırtan sırlar çok etkileyiciydi. Ve sonu diğer kitabı okumak için sabırsızlaştıran bir şekilde bitti. İnsan bir an önce hikayenin nasıl sonlanacağını öğrenmek istiyor, merak ediyor.