Özellikle ilk kısımdaki ilk üç hikaye mükemmeldi, okurken hem gülümsüyor hem kızıyorsunuz karakterlere. Sonraki öyküler de güzeldi ama bence ilk sayfadakiler kadar değil. Arada yüzeysel kalmış dediğim öyküler de vardı ama yine de genel olarak beğendim, öneririm..