Bu yıl bitirdiğim 2. kitap. Uzun yolculukta 1 günde bitirdim bence sürükleyiciydi. Yaşlı bir adamın yalnızlığı ana konusuydu, daha önce bu tarz konusu olan bir kitap okumamıştım ama sevdim. Çok etkilendim desem yalan olur ama keyifliydi, bence okunabilir.