Puan vermedi·393 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 00:41 kitap benim zor bi dönemime denk geldi ama yine de baya sevdim. karakterimizin naif bi insan olmasını seviyorum.. herkesi dinlemeye çalışmasını, anlamaya çalışmasını seviyorum.. bu karakterimiz Edgar Drake!
Drake, bir piyano akortçusu. Drake, Savaş Bakanlığı'nda bi telgraf alır: göreve çağırılıyordur ama bir asker olarak değil kendi mesleğini yapması için.. savaş bölgesindeki kuyruklu piyanoyu tamir etmesi için çağırılır.. talep ilginçtir ama yerine getirmekten başka da çaresi yoktur. Drake'nin karısı da kocasından kilometrelerce uzakta kalacak olmasına rağmen onun bu görevi kabul etmesi için diller döker (bu bana oldukça ilginç geldi ama sebebini asla öğrenemiyoruz)
kitapta; Drake'nin yol boyunca tanıştığı insanları, yaşadığı maceraları, gittiği yerde yaşadıklarını okuyoruz..
ben çok sevdim.
galiba yazarın öğrencilik yıllarında yazdığı bi kitapmış.. ona rağmen diyaloglar müthis, kurgu muthiş ve o son.
o son da müthiş!