-Sindire sindire, notlar alarak okuduğum bir kitap oldu.
-Hem dünyaya getirdiğimiz çocuğumuzla hem de iç çocuğumuzla ilgili çok güzel yol gösterici anlaşılır bir dille hemen hemen çocuğumuzun çıkmaz sokak sorunlarına çözümcü bir kitap. Mutlaka okunmalı…