·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2026 01:49 Tüm olumsuzluklara rağmen olumluyu görebilmek yine de insanın kendi içindedir. Yeter ki görmek isteyelim. Çünkü kendi içimizde bambaşka bir gölge ben olabilir. Ya da etrafımızda bizi düşürmek isteyenler olabilir. Yine de biz kendimizi ne kadar tanırsak aslında o kadar kolay düştüğümüz yerden kalkıp yola devam ediyoruz. Güzel bir kişisel gelişim kitabıydı. Pek okumayı sevdiğim bir tür değil ancak ara sıra okumalarımda bu türe yer veriyorum. Keza insan psikolojisi ve farklı bir bakış açısı sunması açısından katkı sağladığını düşünüyorum.