8/10
·382 syf.··
2026 5. kitabı
Ben Ali’nin kitaplarına bayılıyorum. Sadece iyi karakterler yazmakla kalmıyor, iyi olay örgüsü de kurguluyor. Birçok kitabını okudum ve her birini sıkılmadan, akıcı bularak bitirdim. Karakterler gerçekçi, insancıl yanlara ve kişisel zevklere sahip olup; karanlık, güçlü, yenilmez değiller. Günlük hayatta da karşılaşabileceğin ve bu halleriyle de etkilenebileceğin kişiler. Zayıf yönlerini mutlaka görüyor ve hatta bunlardan zevk de alabiliyoruz. Erkek karakterlerinin sevme biçimleri ayrıca hoşuma gidiyor. Nolan’ın ne istediğini bilen ve net biri olmasına bayıldım. Mallory’nin korkularını ve hatalarını, yaşadıklarına ve yaşına göre yerinde buldum. Kitaptaki diğer karakterlerin de dolu altyapıları olması, sırf hikayeyi ilerletmek için değil de gerçekten gerektiği için orada olmaları çok güzeldi. Kitap biraz daha uzun olsa, daha da detaylı anlatsa oturur keyifle okumaya devam ederdim. Açıkçası ne yazsa okurum, öyle de tatlı kitaplar.
Şah ve MatAli Hazelwood · Nemesis Kitap · 2025428 okunma
·
37 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.