Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 17 Şubat 2026 21:48 #Okudumbitti
#SabahınÜçü
Oldukça sıcak, sıradan, basit yazılmış gibi gözüksede, samimi, duygusal, yalın okuyucuyu kendisine hapseden bir kitap.
Epilepsi hastası bir çocuğun hikayesi...
Anne ve babasının Antoino çok küçükken ayrılmalarından dolayı babasına hep tepkilidir. Kendisinin ve annesinin bırakıp gidenin babası olduğunu düşünür. Ta ki epilepsi hastası olduğunu öğrenip Marsilya da bir doktorun bu hastalığına çare bulacağına inanılıp, babasıyla bu yolculuğa çıkana kadar. Doktor, 48 saat çocuğun uyanık kalmasını ve bu süreci gözlemlemesi gerektiğini söylediğinde baba ve çocuk "kendileri olma" "baba çocuk olma" imkanını bulmuş olurlar. Bu yolculukta aile ilişkilerini, matematiği, resmi, edebiyatı, yazarları ve kendileriyle ilgili bir çok konuda tartışma,konuşma imkanı buluyorlar. Kendileri oluyorlar...
Her haliyle güzel bir kitaptı benim için.