Sayın kitap bizimle değilsin elendin. Olaylar çok yavaş işliyor ve gereksiz bir karanlık atmosfer var. Okurken bunaldım. Konu kötü müydü şahsen değildi ama işleniş tarzı baya kötüydü. Kitabın sonunun da tam olmaması işleri daha da kötü yapıyor. Raxter adasında 1.5 yıldır Tox adlı bir salgın vardır. Bu salgın kimilerin uzuvlarını değiştiriyor, kimilerini öldürüyor ama eninde sonunda insanlardan bir şey alıyordur. Kız lisesi öğrencileri bu zor duruma adapte olmuş ve dışardan sağlanan kaynaklarla yaşamlarını sürdürmeye çalışıyordur. Ta ki bir gün Hetty’nin yakın arkadaşı Byatt ortadan kaybolunca. Onu bulması gerekiyordur ve bunun için her şeyle savaşmaya hazırdır.