Kitap çok derin, akıcı ve düşündürücü bir kitap. Dört bölümden oluşan kitabın her bölümü ayrı güzel. Aslında çok derin ve anlamlı olan bu kitaptan benim çıkardığım şey insanın çok boş vakti olursa çok düşünüyor. İnsanın işi gücü olmalı ki kafası boş boş şeylerle meşgul olmasın.