10/10
·276 syf.··
Beğendi
·
2026 19. kitabı
·
4 saatte okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 17:02
Ben galiba #manga bağımlısı oldum. Kitapçıda kaç kez denk geldim ama serinin devamı yok diye sürekli geri bırakıyordum. Bu sefer dayanamadım aldım ve okudum. BA-YIL-DIM!!! ( Uyarı da yapayım yetişkinler için bu, çocuklarınız asla okumasın lütfen. ) Adından belli olduğu üzere bir parazit var ve bu yaşamak için insan bedenini konak edinmek zorunda. İlk gören yılan sanıyor ama insan bedenine girince asıl v*hset o zaman başlıyor. Ana karakterin parazit ile konuşması ve zaman içinde o karakterin gelişimini okumak keyifli idi açıkçası. Korku gibi aslında bu manga ama okuyan kitleye göre değişir aslında. Çizimleri ve renkli sayfaları ayrı bir renk katmış kitaba. Okuduğum mangalar arasında en sevdiğim oldu diyebilirim.
Parazit - Cilt 1Hitoshi Iwaaki · Kayıp Kıta Yayınları · 202495 okunma
·
52 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.