·559 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Şubat 2026 20:24 Annalisa, anne ve babasını trafik kazasında kaybetmiş, büyükannesi ile yaşamıştır. Kendini resim yapmaya adamıştır. Ivy League öğrencisi Thomas ile tanıştığında her şey değişir. İlişkileri ilerler ama Thomas'ın babası ve kız kardeş Emma yüzünden ayrılırlar, daha sonra tekrar barışırlar, evlenmeye karar verirler ama Annalisa'nın gördüğü fotoğraf ve Thomas'ın annesinin ağzından yazılan bir mektup yüzünden tekrar ayrılırkar. Annalisa, Thomas'tan hamiledir ve kızı Celia dünyaya gelir. Thomas ve Annalisa büyük yüzleşme yaşar ve her şeyin Emma'nın başının altından çıktığı anlaşılır. Thomas, Emma ile uzun yıllar konuşmaz, Annalisa ise Emma'yı affeder. Annalisa, tüm bunlar olurken hayallerinin de peşinden gitmeye çalıştı ve uğraştı.
Yorumum ise Annalisa ve Thomas'ın tüm bu yaşananlardan sonra evlenmelerine çok sevindim, Celia'nın da babasız büyümeyecek olmasına da mutlu oldum. Thomas'ın Emma'ya karşı tutumunu da destekliyorum, Emma'yı sevmedim, ona sinir oldum çünkü kıskan ve şımarık birisi. Ona karşı anlayışla yaklaşmak zorunda da değilim. Annalisa yüce gönüllü yine onu iyi affetmiş. Kitabı çok beğendim, hikaye insanı içine çeken türden. Özellikle kitabın kapağı harikaydı. Puanım ise 10/10 :)