Kitabın kapak tasarımı renkleri muazzam, gerçekten yanımda taşımaktan ve ona bakmaktan inanılmaz mutlu olduğum bir kitap. Fakat bunun yanında elimden bırakmak istemediğim, gidip bir an evvel okuyayım diye sabırsızlandım bir kitap. Bu hissi bir macera olgusu içeren herhangi bir kitapta tabii ki kolaylıkla yaşayabilirsiniz fakat; O kadar sakin bir anlatımın, dupduru satırların insanı bu denli içine çekebildiğine hâlâ inanamıyorum. 
Kitabın su gibi akmasının arasında bazı hikayelere, anonim halk şiirlerine, şarkılara yer verilmesi beni ayrıca derinden etkiledi. Bunlar kitabın akışında bir durup nefes aldırırken bir yandan da akış ivme katıyordu sanki.
Çok severek okudum, altını çizmeye doyamadigim satırlar köşesine kıvırmaya yetemediğim sayfalarla doldu kitap. Duruluğun dayanılmaz tadı damağımda kaldı