Maalesef yazarın okuduğum ilk romanı. Harika bir kalemi var. Kitabı okurken bende çocukken okuduğum martı kitabı vardı ona götürdü. Konusu yarı köpek bir anne ile kurt bir babadan dünyaya gelen Beyaz Diş’in zorlu hayat yolculuğu ustaca bir şekilde anlatılmış.Yazar çok canlı bir karakter ortaya koyarak sevgi, sadakat, güven, merhamet, nefret gibi birçok duyduyu sorgulatıyor. Tavsiye ederim.İyi okumalar.