·704 syf.····Okunma: 19 Şubat 2026 11:05 Uzun zamandır bu kadar uzun roman okumamıştım. Açıkçası çok beğenemedim. Biraz gereksiz uzun olmuş gibi geldi. Yani bazı cümleler çok tekrar edilmiş. Bazı olaylar tekrar tekrar anlatılmış. Hikâye güzeldi. Charlie'nin koca yürekliliği, köpeği için tehlikeleri hiçe sayması takdire şayandı. Ama biraz daha kısa olsa olabilirdi.