Kahramanlarımız küçük kız Peggy ve onun sokaktan kurtardığı can dostu köpeği Beau. II. Dünya Savaşı çıkınca bu ikili ayrılmak zorunda kalır. Beau, Peggy'nin babası huysuz kedi Mabel ve güvercinle birlikte hayatta kalmaya çalışır. Düşen bombaların yıkıcılığı Beau için harekete geçme kararını verdirir. Yanına anlaşamadığı kedi Mabeli ve bilge güvercini de alarak Peggy i bulmak için bir yolculuğa çıkarlar.
Bu yolculukta nelerle karşılaşırlar?
Beau sahibine kavuşacak mı?
Yazarın kalemini,anlatım tarzını çok seviyorum; dili sert ama gerçekçi ve samimiydi, duyguları iliklerime kadar hissettim.Beau nin sadakati, küçük ve yorgun düşmüş bedeniyle pes etmeyişi,cesareti beni çok etkiledi. Kedi Mabel'in başta Beau'dan nefret etmesine rağmen yolculuktaki değişimi içimi ısıttı. Birbirine zıt hayvanların bile savaş zamanındaki o dostlukları umut vericiydi. Sevginin gücü bu kalbe dokunan umut dolu hikayeyle çok güçlü verilmiş ve okura hissettirilmişti. Ben severek okudum sizde türü seviyorsanız tavsiye ederim.