İki babanın ölen çocuklarının intikamını alma hikayesi..Bu iki babanın oğulları birbiriyle evlidir ve babalarıyla araları açıktır babaları oğullarını anlamamaktadır ama ölüm geldiğinde ikisi de geçmişte yaptıklarına üzülüp oğullarının katillerini bulmayı kendine hayat gayesi edinirler.Genel olarak fena değildi ama hikaye her açıdan tahmin edilebilir olduğu için etkileyiciliği yoktu