·176 syf.····Okunma: 20 Şubat 2026 12:41 İyi günler. Abdulfettah Hoca'nın okuduğum 3. kitabı. Özlü ve sanki bir talebeye yazmış olduğu güzel bir kitaptı. Peygamber Efendimizin ( S. A. V ) gündelik öğretme metotlarını sade ve anlaşılır bir şekilde amlatmış. Kitap içeriği küçük başlıklar alıntnda birçok fasla parmak basmıştır. Peygamber Efendimiz'i yakından tanımak isteyen, eğitim ve öğretim metodunun hayatın içine nasıl aktarıldığını görmek isteyenlere kitabı tavsiye ederim. Okuyanların istifade edip hayatına uygulamlarını temenni ediyorum.