·207 syf.····Okunma: 20 Şubat 2026 16:08 Kediler üzerinden iyileşme fikri çok tatlı.
Hayatın içinde sıkışmış insanların bir “kedi reçetesiyle” dönüşüm yaşaması fikrini sevdim. Özellikle hayvan–insan bağının sade ve abartısız anlatımı hoştu.
Ancak kitap bir noktadan sonra kendini tekrar etmeye başladı. Her bölüm benzer bir formülde ilerlediği için yer yer aynı duyguyu yeniden okuyor gibi hissettim. Bu yüzden bazı yerlerde atlayarak okudum.
Yine de beklentiyi çok yükseltmeden okunduğunda tatmin edebilir. Büyük olaylar ya da derin psikolojik çözümlemeler arayanlar için biraz yüzeysel kalabilir ama yumuşak bir anlatı arayanlara hitap edebilir.