Puan vermedi·176 syf.··Beğendi
· Selamlar
Bugün size sakinliğiyle etkileyen ama satır aralarında ince ince işleyen bir kitaptan bahsetmek istiyorum
Nanako boşandıktan sonra hayatında yeni bir sayfa açmaya karar veriyor ve bir tanışma sitesine kaydoluyor. Fakat onun amacı aşk ya da heyecan değil; insanları anlamak. Görüştüğü kişilerle yalnızca kısa sohbetler ediyor ama o kısa anlarda bile onların kırılgan yanlarını, korkularını, hayallerini fark edebiliyor. Çünkü yıllarca kitapçıda çalışmış biri olarak insanların ruhunu okumayı öğrenmiş. Ve sonra o kişiye tam ruhuna uygun bir kitap öneriyor.
Kitap aslında dışarıdan çok sade ilerliyor gibi görünüyor ama sayfalar ilerledikçe o kadar güzel tespitler çıkıyor ki altını çizmek istediğim cümleler birikti.
Ben okurken sürekli şunu düşündüm:
Nanako benimle buluşsaydı bana hangi kitabı önerirdi?
Sessiz anlatımlı, içsel yolculuk temalı kitapları seviyorsanız bu hikâye tam size göre olabilir