Kitabı tek oturusta bitirdim akıp gitti karakterleri gerçekten güzel yazmışlar ama çok fazla spoiler yediğim için biraz tadı kaçtı o kadar ama genel olarak gerçekten beğendiğim gizemli bi polisiye kitabıydı zaten bu yazarın polisiye kitaplarını çok begeniyorum