Gönlün incinmesin Osman :(
8/10
·129 syf.··
Beğendi
·
2026 7. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 01:40
Ruhumun derinlerinde yaşayan birçok duyguyu, bu kitapta okudukça açığa yeniden çıkarmam.. Biraz melankolik oldu.. Herkes sevemez ve herkes ayrılamaz.. Sevmek merhamet işidir, vicdan işidir.. Ayrılık ise bir iş değil kabulleniştir, kabullenmesi imkansız gibi gelen ruhun, kalbin en derinine gömerek yapılan bir kabulleniş.. Mektuplarını okudun mu Osman? Bir kadının sevgisini ve unutma çabasını gördün mü? Gerçek sevginin, ne kadar zaman geçerse geçsin; hep bir yerde baki kaldığını sadece ayrılığı kabullendiğini, öğrendin mi Osman? Belki bir inceleme gibi olmadı, bende Osman'a sorular sordum, cevabı muallak olan sorular.. Fakat uzun süredir beni derinden etkileyen kitap yoktu.. Şimdi sen varsın #k:340636.. Bir çok yerinde, sonlarda sanırım ben fazla duygusal biriyim espiri yapılsa onda bile kendimden bir şey bulup ağlayan biriyim.. Sana da teşekkür ederim, yine inciler döktük.. Keyifli okumalar
Bu Hikâye Senden Uzun OsmanAylin Balboa · İletişim Yayıncılık · 202213,7bin okunma
·
102 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.