Puan vermedi·40 syf.··Beğendi
· Kitap dört hikayeden oluşmakta ilki Ateş Yakmak ve Benek hikayeleri çok hoşuma gitti.
Dondurucu soğukta tek başına yolculuk eden bir adamın hayatta kalma mücadelesini anlatıyor ilk hikayede. Yanında yalnızca köpeği vardır. Adam doğayı hafife alır, tecrübeye kulak vermez. Soğukla mücadelesinde ateş hayati önem taşır. Ancak doğa karşısındaki kibri onu felakete sürükler.
Bu hikâye insanın doğaya karşı üstün olmadığını çok sert bir şekilde gösterir.
#ateşyakmak