·224 syf.····Okunma: 21 Şubat 2026 22:35 Neden bilmiyorum, melankolik ve hüzünlü ama bir o kadar da hoş hissettiren bir kitaptı. İçinde iki hikaye var, vefat etmiş iki kişinin hikayesi, elbette tek bir çatı altında.
Olacakları bilerek okumak beni hep çok hüzünlendirmiştir. Çok hoşuma gitti. Devamını da okuyacağım gibi gözüküyor.