Puan vermedi·416 syf.····Okunma: 19 Şubat 2026 15:25 Bu da elbette çoook güzeldi. Kalbimizde yer edindi. Yazım dili de mükemmeldi. Tek bir şey diyebilirim ki: Nos geri dön! Dönmedin burada! Daha üçüncü kitap da var ama gerginim. Birinci kitapta Nos öldü ama ben şimdi dirilemediğine daha çok ağladım ya.