·182 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 18:01 Kitap absürd mizah tarzında ama içindeki cinsiyetçi ifadeler beni çok rahatsız etti. Kadınlar için ‘çirkin’ gibi ifadeler kullanılması, kitabın birçok yerinde kadın şiddeti olmasından hoşlanmadım.
Ayrıca okuduğum, kitabın 10. baskısı olmasına rağmen çok fazla yazım hatası var. Hatta bazı yerlerde karakter adları bile yanlış yazılmış. ( Suat yerine Salim yazılması)
Olduğu Kadar derken de bu kadar özensiz olmamalı.