Ben ingilizcesini okudum. Sosyal medyada her kızın okuması gereken kitap diye geçiyordu. Bence herkese uygun değil. Kitabın yazılış amacı ve tarzı çok ilgi çekici. Fakat bir ingiliz londra hayatına göre güzel bir kitap. Çok fazla yerli unsur içeriyor kitabı okurken yerleri yaşam tarzı vs uyuşmayan bir insan çok çabuk sıkılır. sonunu zor getirdim demek istediğim ingilizler okusun onlara ith
afen yazılmış