·280 syf.····Okunma: 21 Şubat 2026 21:49 Kitaba başlarken inanılmaz merak ettim. Konusu çok çekiciydi ve giriş kısmı gerçekten akıcıydı. Freida’nın diğer kitaplarında olduğu gibi yine bir oturuşta bitireceğimi düşünmüştüm.
Ama orta bölümlerde biraz koptum. Özellikle ana karakter bir noktadan sonra beni yormaya başladı. Diğer kitaplarındaki o “elimden bırakamama” hissini bu kez tam yaşayamadım.
Yine de sonlara doğru tempo ciddi şekilde yükseldi. Kime inanacağımı şaşırdım, sürekli bir şüphe ve çaresizlik hissi içindeydim. Ana karakter ne hissediyorsa ben de onu hissettim diyebilirim. Ve o ters köşe… Gerçekten hiç tahmin etmedim. Finali kesinlikle çok güçlüydü.