Puan vermedi·424 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2026 00:53 Ben Erzurumluyum diyen her Dadaşın okuması gereken güzel bir roman. İspir Belediye Başkanı Ahmet Coşkun Bey’e böyle güzel bir kitabı okumama vesile olduğu için teşekkür ediyor, tüm şehitlerimizi rahmetle anıyorum.