·117 syf.····Okunma: 22 Şubat 2026 23:57 Yazarla bu kitabı ile tanışmış oldum.Tarzı ile ilk girişten dikkatimi çekti yazar. Okuyucu ile konuşur havasında yazdığı “önsöz” kısmı ile kitaba giriş yapıyorsunuz. Felsefik bir aktarım var, okurken düşündürüyor sizi. Daha sonra üç öykü ile devam ediyor kitap. İlk ve üçüncü öykü beni daha çok etkiledi. Karakterleri duygularıyla öyle bir veriyor ki, bu duyguları beraber yaşıyorsunuz. Karakterlerin yaşadığı o olumsuz duygulardan beraber kurtulmak istiyorsunuz. Üzerinizde böyle bir baskı ve etki oluşuyor. Ben genel olarak sevdim, diğer kitaplarına şans verebilirim. Keyifli okumalar:)