·352 syf.····Okunma: 23 Şubat 2026 12:41 Arkadaşım bu kitabın çok övüldüğünü söyleyerek birlikte başlamamızı önermişti, yanlışlıkla wattpad kitabına başlamışız kötü kitap okumanın acısını çekiyorum.... Bi olaylar başlasın diye okuduğum bommmboş 150 sayfanın ve buna ayırdığım zamanın en azından okuma hedefimde +1 oluşturması için devam ediyorum bir de 'yaptım ettim gittim geldim' minvalindeki lise günlüğüne benzer anlatımdaki kitapları kim niçin övüyor anlamıyorum... reklam ve influencerlık kitap piyasasını böyle vurdu ise ilaç piyasalarına girmeleri kadar korkunç bir durum insanların zamanını çalmak