Tozlu Pembe
10/10
·528 syf.··
2026 17. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Şubat 2026 21:21
“Bana diken olup batarken başkalarına papatyalarını sunma. Ayperi.” 🩷 Benim bu kitaba olan aşkımı kelimelerle tarif edemem çok seviyorum çok Kitabı zaten wattpad üzerinden okudum. Ayperi yaşadıkları gerçekten çok zor ağır bir şey onu anlıyorum böyle bir kadın olmasını anlıyorum. Ama Ayperi naif bir kadın çok sevilmesi gereken biri o kendisini sevmese de çok sevilmesi gereken biri. Ben küçük Ayperi sıkı sıkı sarılmak istiyorum geçti demek isterdim. Ayperi naif içine kapanık görünsede arkadaşlarının yanında öyle değil onlarla çok içten biri oluyor ve içindeki Trabzon’lu çıkıyor özellikle Ömer yanında. Ve Ömer onu kelimelerle anlatamam bambaşka bir olay kendisi yemyeşil bir orman kendisi Ayperi çoook seviyor yaşadığı travmaları bildiği için çekinerek dokunması çok güzel. Öyle güzel seviyor ki kelimelerle anlatmam. Ayperi ve Ömer’in her sahnesini çok severek okudum. Ama merdiven düşürdüğü sahneye hala gülüyorum Harika bir sahneydi ya Ömer’in küçük Emrah halinde olması Ömer’in inadı sonunda istediğini alacak tabiki Ama kitapta Ömer’e kızacağımız bir sahne olacak o galiba o 3 kitaba denk geliyor Ve bir ayrılık sahneleri ar o da 2 geliyor büyük ihtimalle Ve Şeyma ve Melike çok güzel arkadaşlar Ayperi çok seviyorlar Şeyma tam anne gibi çok güzel ve Melike harika biri hayatımda öyle biri olsun isterdim
Alıntı
Tozlu Pembe ILoresima · Ephesus Yayınları · 2026520 okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.