·236 syf.····Okunma: 24 Şubat 2026 14:25 Sabahhattin Ali’yi gerçekten çok seviyorum. Özellikle de romanlarını. Bu yazarın ilk romanıymış ben kürk mantolu madonnadan sonra okudum. Gerek güçlü başlangıçı gerek anlatım dili olsun çok güzel bir eser. Rahatça okunup bitebilecek bir kitap. Genel olarak beğendim diyebilirim ama en tepe noktadan biraz uzak. Bu uzaklığın sebebi ise vurucu bir nokta olmaması, tamam sonlarına doğru olaylar oluyor ama beklenen şeyler gibi geldi bana. Şaşırmaktan ziyade yaşananlara üzüldüm, ama böyle olucağını da zaten biliyor gibiydim.