Bu kitap hizmetçi serisinin ara kitabıymış. Ve ben üç kitabını okuduktan sonra okuyabildim kitabı. Güzeldi kitap kısa ve özdü. Millie ve enzonun düğün günü ve düğün günü neler yaşadıklarını anlatıyor. Millienin anne ve babasını boğmak istedim bu kitapta. Ben sevdim genel olarak güzeldi...