O kadar zor bitirdim ki süründüm kitapla beraber. Ne olayları sevdim ne de karakterlerin birbirleriyle bağlantısını. Bir türlü oturmadı kitap ha açıldı ha açılacak diye direndim ama asla içine giremedim kitabın. Evet üç kadının hayatlarının kesişmesini anlatıyor ama birbirine faydaları olmayan, zamanında yardımcı olamayan, ne yaşadığını asla anlayamadığınız kadınlar. Yıldızı da yazarın ilk kitabı olmasından dolayı bi tık fazla verdim. Kesinlikle çok daha derin duyguları, olayları ve gelişmelerini anlatmaya çalışmalı.
Sahil Yolu