·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Şubat 2026 01:06 Biz yetişkinler ne kadar da kötü insanlarız.Sadece kendi annelik duygumuz için bir insanı hayatımıza alıyoruz sonradan da başka bir gelişme olunca Hop geri veriyorsunuz.Çünkü amacınız sadece anne olmak.Bir çocuğun hayatı nasıl da alt üst ediliyor onu okuyoruz.