Dönemin fransasının güç mücadelesini, yüzeyselliğini, ikiyüzlülüğünü anlatan bir eser. Çok sert ve net yazılmış. Sınıf ayrımı ve yöneticilerin açgözlülüğü açıkça yazar tarafından ortaya serilmiş. Kitabı okurken sanki günümüz türkiyesini görüyordum adeta…