5/10
·320 syf.··
2026 19. kitabı
·
25 saatte okudu
·
Okunma: 26 Şubat 2026 00:00
Beni gerçekten pek tatmin etmedi.İlk kitapta Wren hikayeye bakış açısından daha çok ilgimi çekmişti, bu kitapta ise Oak tarafından okuyunca çok bunaldığımı hissettim. Beni asıl 3leme gibi içine çekmedi ve konusu çok basit geldi. Yine enemies to lovers yapmaya çalışmış yazar fakat çok yapay ve aşırı geldi bana kitap içindeki olaylar, pek anlam veremedim. Bence çok da okunması gerekmiyor orijinal 3 lemenin yerini tutmadı benim açımdan.
Tutsağın TahtıHolly Black · Dex Yayınevi · 202460 okunma
·
28 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.