·344 syf.····Okunma: 26 Şubat 2026 15:18 Kitabı çok beğendiğim söylenemez. Büyük bir beklentiyle okuduğum için belki de biraz hayal kırıklığı yaşadım. Kitap akıcı ve diyaloglar sürükleyici belkide beğenmeme nedenim insanın oğlunun tüm acımasızlığını her bir konuda işlemesi. Okudukça Ey insan deyip insanlığımdan bir kez daha utandığım bir kitap. Açlık, savaş, işkence, ayrılık, aşk, tutku… en önemlisi masum iki çocuğun dönüştüğü bir yönüyle canavar bir yönleriyle melek hali…