Puan vermedi·200 syf.··
2026 3. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 21 Şubat 2026 23:23
Bence bu kitap roman değil çünkü günlük tarzında yazılmış hani bir genç kızın günlüğü gibi platonik aşkına yazdığı bir günlük. Kitapta genç bir kızın karşılık aşkından bahsediyor kız bu aşk için kendinden yeterince Ödün veriyor ve bunun sonsuza dek süreceğini zannediyor her şeyi ona bağlıyor sonu ucu açık bir şekilde bitiyor benim için iyi mi kötü mü anlam veremedigim bir kitap oldu, ama kendimden bir çok şey buldum.
Sana Dünyayı Göstermek İsterdimHarriet Armstrong · Holden Kitap · 2025129 okunma
·
44 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.