Çok güzel bir kitap fakat bazı kısımlarında karmaşık bir dil kullanılmış.Yani bazı kısımlarda neyi kastettiğini anlamak biraz zor olabiliyor. Onun dışında ben beğendim fakat konulu hikaye gibi kitapları seviyorsanız bunu pek beğenmeyebilirsiniz çünkü bilgilendirici bir kitap. Ben sevdim. İyi okumalar dilerim