Kitabı, dilini, örnekleri beğendim. Ama bu kitabı yanlış zamanda okudum ilk oğluma hamileyken okusam çok daha iyi olabilirdi. Bu tarz kitap, metin, örnek, bilgi çokça okuyup dinledim. Uzmanlarla da görüştüm haliyle anlattığı her şeyi biliyordum. Ama çok az bilgim olsaydı tam bana göre olabilirdi. Bir de ben bu konularda bir kitap okuduğumda biraz üzülüyorum. Okurken daha az kızacağım, bağırmayacağım, dinleyeceğim gibi kararlar alıyorum ama oğlum daha ben bir soğanı doğrayamadan onuncuya yanıma gelip tekrar aynı soruları sorduğunda istemsizce kızıyor ya da bağırıyorum. Ki öncesinde ona yemek yapacağımı, bitince geleceğimi söylememe rağmen bunu yapıyor. Çok fazla dikkatim dağılıyor ve gün sonunda aşırı yorgun oluyorum. Üstelik tek başıma ilgileniyorum. Yani bu tarz kitapları okurken kızmanın sinirlenmenin normal olmadığını insani bir duygu olmadığını hissedip üstten bakılıyormuşum gibi geliyor. Bu kitap bana hitap etmiyordu. Bu kitap çocuk gelişimiyle alakalı çok çok az bilgisi olan kişilere hitap ediyor. Çok yarısı boş sayfalar ve tekrar yazılan yazılar vardı hiç hoşlanmıyorum böyle şeylerden. Yayınevleri sayfa sayısını azaltabilir bu sene okuduklarımın hepsi öyle.