Kitap çok iyi. Veee ikinci kitabı varmış.
Olay örgüsünü sevdim, karakterleri sevdim, yazarın dilini sevdim. Kısacası mükemmel.
Spoiler içerir
Öncelikle sonundan bahsetmek istiyorum, Key'in başına gelenlerden sonra bu sonu tahmin etmiştim ama bu kadar ters bir yerde bitmesi beni şaşırttı. Acaba yazar sonunu bize mi bırakmış diye kafayı yerken YAŞASIN KAOS adlı bir kitap çıkacağını öğrendim. MÜTİŞŞ