ENA

@enaakren
Puan vermedi·192 syf.··
2026 3. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 17 Şubat 2026 12:27
Bu kitap bende iki farklı duygu bıraktı. + Fikir olarak çok güçlüydü. Ruhları iyileştiren bir göz kliniği, ışık metaforu, karakterlerin iç dünyası... Gerçekten etkileyici bir zemin vardı. Ama... Hikâye ilerledikçe bazı şeyler havada kaldı. Özellikle Pers karakteri ve final kısmı benim için yeterince derinleşmedi. Çatışmanın nedeni tam oturmadı, duygusal yük biraz hızlı bağlandı. Bence bu kitap: Güzel bir fikir Ama zayıf işlenmiş bir kurgu Atmosferi sevdim, verdiği hissi sevdim. Ama finalde "tamamlandı" demek yerine "eksik kaldı" dedim. Yine de farklı bir okuma deneyimiydi. Belki siz daha farklı hissedersiniz
Profesör Do'nun Göz KliniğiYoonha Byun · Nora Kitap · 20251,111 okunma
·
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.