·320 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Şubat 2026 20:25 Yazarımız kendi hayatını,medrese anılarını samimiyetle bizlerle paylaşmış.Samimiyeti , akıcılığı sağlamış.Bittigi için üzüldüm, severek okudum.Tefekkür dolu bir kitap oldu benim için.Kesinlikle tavsiye ederim illaki okuyun.Hatta hediyelik bir kitap olmalı bence.