Abdullah Galib Bergusi Rabbim ondan ebeden razı olsun ve şehitlik makamını da nasip etsin. Şehit olmayı istiyor ama zaten yaşayan şehit değil mi? Bu kadar mücadele etmişken İslam adına, Allah'ın izniyle o şerefli makam ona da nasip olacaktır...
Okuduğum zaman beni derinden etkileyen olaylardan biri de daha bebeken 2003 yılından bu yana dek kızını şu ana kadar görmeyişidir. Allah'ım, sen onu ailesine kavuştur, özgür olmasını sağla. Tez vakitte hasretini vuslata çevir
Gerçekten tutsak olanlar kimlerdir biliyor musunuz?
Tabi kide hakikate gözünü yumuyan Müslümanlardır ve derin bir uykudadırlar; maalesef şuanda da şahit oluyoruz olaylara.
Ey Yaşayan Şehit ve hakikat yolunda ilerleyen mücahitler!
Rabbim daima sizlerle olsun. Bedir , Uhut, Huneyn ve birçok savaşlarda olduğu gibi. Sizin gibileri daima var olsunlar.
Kitabı okurken bende uyandırdığı duyguları sizlerle paylaşmak istiyorum. Kendimi çok sorguladım. İslam için ben ne yapıyorum neyle uğraşıyorum. Uğraştığım şeyler Allah'ın hükümlerine uygun mudur? Çok üzüldüm gerçekten bunca zaman ne yaptım v.s gibi düşüncelerle kaldım , eminim okurken sizde kendinizi sorgulayacaksınız. Rabbim bizi İslama hizmetkâr olanlardan eylesin ve tez vakitte Müslümanların birlikteliğini görüp Mescidi Aksa' nın özgür olmasına da şahit kılsın.
Amin amin amin Allah'ım...
Okumama vesile olan Atas Hocamada teşekkürlerimi iletiyorum,Allah razı olsun sizden .