·208 syf.····Okunma: 01 Mart 2026 12:39 Beklentimin oldukça yüksek olduğu bir kitaba başladım bu sabah ve 4 saatte okuyup bitirdim .son sayfayı da bitirip kapattığımda açıkçası biraz beklentilerimin karşılanmadığını hissettim .Aynı olayı birebir yaşamış birisi olarak, derinlikten yoksun geldi Bu kitap bana .Evet acı, ölüm ve yas nasıl anlatılacağını bilemediğimiz şeyler .Sadece şunu söyleyebilirim ki ; ölüm bu kitapta anlatılanların çok çok daha fazlası...